Home

Hej på er! :) Kom hem för en liten stund sen. Efter praoen så gick jag runt i stan med Sofia och Vendela och kollade på lite saker. Hade inte med mig pengar men jag la undan en rosa söta t-shirt som jag ska köpa imorgon.

Har lite brådis med att köpa en ny och första piercing till min navel. Har haft hål i naveln sen slutet av sommaren men har fortfarande inte bytt. Är så rädd för att få infektion för typ alla har fått det och har typ skrämmt upp mig :'( Haha men min navel har iaf läkt nu och har varit läkt ett bra tag nu och nu har jag blivit skrämd ännu en gång. Jo, för om jag inte byter snart så kommer mitt hål att bli lite tjockare (eftersom att jag har piercingen man fick när man tog hål i naveln) och då kanske jag inte kan ha vanliga piercingar, hjääääälp!





sexymamaas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0