Godmorgon

God(sen)morgon på er! Gick och la mig direkt efter att jag hade sett I taket lyser stjärnorna igår, usch hemsk film. Haha det kändes sååå konstigt att ligga och kolla på film ensam och gråta, höhö.

Idag så har jag vaknat på helt rätt sida! Jag var otroligt utvilad när jag vaknade imorse, solen sken och jag hade vaknat på rätt sida idag. Synd bara att de inte har fått in min mobil idag heller, då skulle dagen vara helt perfekt.

Nej nu ska jag ner och käka nånting, har inte äns ätit frukost och jag är skit hungrig!


Vad är det första ni tänker på när ni ser den här bilden? För mig är det kärlek, syskon kärlek (eftersom att det är alla systrarnas händer), kärlek till bebisen och att vi tar emot bebisen med öppna armar och att vi ger all vår kärlek till bebben, världens gulligaste Emil!

Kommentarer
Postat av: Aggih<3

Haha, söt bild;P<3

2010-03-03 @ 13:22:09
URL: http://agnesown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0