Vädret gör mig deprimerad

Faaaan. Det som har varit så fint väder de senaste dagarna och så blir det snö. Mycket snö. Vaknade med ett bra humör men när jag tittade ut genom fönstret så sjönk humöret till noll. Ska träna ikväll också men hoppas, hoppas, hoppas att vädret blir bättre tills ikväll då jag ska träna. ÅÅHH jag vill inte lämna huset, jag vill inte att det ska snöa, jag vill inte praoa, jag vill inte träna ikväll..

Utanför mig just nu. hahah fail bild men, men.. Ingen sol, bara snö (som knappt syns på bilden)

Kommentarer
Postat av: mathilda

Hej på dig!

Det skulle vara jättensällt om du ville ställa en fråga till mig i min blogg till min nya kategori "Dagens fråga"

Tack på förhand.

Kram :)

2010-03-17 @ 11:16:03
URL: http://sjondinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0