Vädret idag har varit underbart

Plugget går skiit bra jöö! Kan en del nu ^^ Synd bara att jag glömde ett par viktiga papper i skolan till provet.. Men en annan sak som gör mig jävligt förvirrad är att jag precis fick höra att vi får lov på torsdag men jag själv har ingenaning och det konstiga är att vi skulle ju ha spanska glosor till på torsdag. Hänger inte riktigt med här.. Någon som vet när vi får påsklov?


Vädret här i stockholm just nu är underbart! När jag pluggade för en stund sedan så gick jag ut för jag hade tänkt att sätta mig i solen och få lite färg i ansiktet men sen kom jag o tänka på att jag skulle se ganska löjlig ut om någon gick förbi, dessutom skulle det varit gaaanska tråkigt att sitta ute i solen helt själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0