Video

Haha bläddrar igenom typ allas gamla arkiv från somaren och så kom jag in på linnys blogg och bläddrade lite och då hittade jag en video från helsingborg (SOM JAG SAKNAR SÅ IN I HELVETES JÄVLA MYCKET!!!) när vi precis varit i Danmark och väntade på båten hem (vi hade typ danmark mitt emot oss). Kommer ihåg hur jävla kul vi hade på det där tivolit och hur jag, hanna, sofia, johanna och alva (?) till åkte samma vattengrejjs om och om igen och blev skit blöta.

Haha sen när vi skulle hem så missade vi båten och vi frös som fan och jag såg hemsk ut med halvlockigt hår. Men tur att vi stötte på gubben som sjöng för oss och gjorde det lite roligare :')

Haha och nej. Jag blev inte generad av flörtarna av gubben.. -.- tycker bara inte om att bli filmad :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0