2 Maj

Godmorgon! Idag vaknade jag jävligt tidigt, fast jag kommer inte ihåg hur mycket klockan var då men ändå ^^ Idag ska jag träffa Olivia. Jag har saknat henne såååååååååå mycket! Vi har inte hunnit träffas på jätte länge :'( Men today is the big day, haha.

Juste, igår var det den 1 maj. Vädret var jävligt kasst, bara molningt och inte särskilt varmt i luften. Men exakt ett år innan (1 maj 2009) så var det skiit varmt! Jag och mina drog till strålan och badade i skönt vatten, solade och jag blev jagad av ett bi. Det var nästan sommar, men idag? Soligt men skit kallt..


Dessa bilder är tagna den 1 maj 2010.. Känns sorgligt att det inte är så idag..
(jag vet att jag har lagt ut dessa bilder på min blogg innan men jag har inga bilder på min dator längre så därför va jag tvungen att ta de från bloggen)

Kommentarer
Postat av: jossiiii

elakt att lägga ut den ild4n jag är likblek och typ sitter helt mobbad :)<333

2010-05-06 @ 16:25:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0