9 Maj och vädret är fortfarande kass

Tjenispenis. Var precis ute och skulle samla in pantburkar med laget. Pappa blev tvingad till att gå med mig för jag ville inte gå själv.. men inte en enda hade lagt ut pantburkar av fyra gator och jag vägrar att knacka på varenda jävel och fråga om pantburkar. Hähää blir lite pengar till lagkassan asså..

Idag är det ganska mycket jag ska hinna med. Måste till sickla och köpa present till Jossan snart. Sedan ska jag hinna städa lite här hemma.. Hade tänkt att försöka hinna med att lägga ut bilder på resten av det jag köpt + dagens outfit. Inte helt säkert att jag hinner innan vi firar Jossan men jag ska försöka iallafall.



Jag är snygglalalalalaljättejättesnyyyygglallalaaaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0