Frågestund på bloggen? Kommentera!

Godmorgon på er! Inatt har jag vaknat i ett skönt och svalt rum. Höll på att svettas ihjäl igår så jag var tvungen att ha min fläkt på hela natten så att jag skulle slippa drunkna i mitt svett på morgonen.

Jag har lite brottom för jag ska försöka hinna med en buss till nacka simhall för idag ska vi bada med klassen. Wiiihooooo! märks det att jag gillar att bada elleer? :D Haha nejmen det ska bli riktigt skoj faktiskt. Men senare idag så ska jag undvika att sätta på datorn så att jag kan plugga. Jag har ett spanska prov imorgon fick jag reda på igår, hjäääälp! Kommer aldrig klara det.

Men iaf, jag kommer nog inte blogga på torsdag heller för då måste jag plugga till ännu mer grejer! Men medans jag har min typ 2dagars bloggpaus, så funderar jag på frågestund som jag aldrig har haft innan men vi får se.. Är inte säker men om det är många som vill ha det så kanske det blir så. Har varit ett par stycken som har kommenterat och velat. Men nu ställer jag er fråga, Tycker ni att jag ska ha frågestund på bloggen?


Update: Rösta såhär istället, det blir mycket lättare :)
webvoter-omröstning
Tycker du att jag ska ha en frågestund på bloggen?

Ja
Nej

Se resultat

Kommentarer
Postat av: Mathilda ♥

Så lite så :)

2010-05-19 @ 07:55:55
URL: http://sjondinen.blogg.se/
Postat av: nor

haha, det här kanske låter liiite läskigt, men jag såg dig härom dagen, i lördags trorja :P

2010-05-19 @ 16:37:15
URL: http://norshah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0