Fredag imorgon!

Godmorgon sunshines! Idag börjar jag 09.15, såå skönt med sovmorgon! Jag har inte haft det på jätte länge känns det som.

Idag så är det torsdag, dagen innan fredag. FREDAG IMORGON GOTTFOOOLK! jag har längtat som tusan efter helg, & som tur är så har den här veckan gott ganska fort enligt mig. Idag så ska jag träna med 94orna, skulle gjort det förra veckan också men jag gick på min fys istället. Viiiilll inte träna med de, alla säger att deras onsdagsträningar är jätte tråkiga (a)

Nej nu ska jag se till att få lite kläder på mig och stoppa i mig frukost. Puss på er!

B.o.B Ft. Hayley Williams & Eminem - Airplanes (Part 2)
Låten som inte vill lämna mitt huvud sen igår. IZABELLE JAG HATAR DIG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0