Hej

Min uppdatering suger röv jämfört med förut. Men eftersom att jag har haft så mycket att göra och så, så har jag prioriterat bort bloggandet.

Idag har det varit en riktigt jävla underbar dag! Har varit på skansen tillsammans med massa andra klasstödjare. Först gick vi runt och försökte få tag på en massa gratissaker och sedan så kollade vi på en massa uppträdanden med lite artister som Måns, Linda Sundblad, Molly Sanden, Andreas Jonsson och Timotej. Det var så jävla underbart att kolla på alla uppträdanden tillsammans med sköna solstrålar som låg mot våra ansikten.


Blev helt kär i låten när Linda Sundblad sjöng den. Fast hon sjöng den myycket poppigare i en annan version, det var loveely! :D

Togs upp flera gånger under dagen: Alla kan göra stor skillnad, det räcker med ett hej.

Kommentarer
Postat av: Agnes<333

Jag såg dej där:p

2010-05-06 @ 16:36:59
URL: http://agnesown.blogg.se/
Postat av: Agnes<333

Sv: Ja typ när det var uppträdanden, först stod jag längre ner, fast sen stod jag och nåra andra typ breve dej:P

2010-05-06 @ 19:07:10
URL: http://agnesown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0