Hellöö

Hej på er kära läsare! :) Haft en bra kväll? Min blev riktigt jävla lyckad med en massa skratt. Förutom på kvällen då jag fick gå hem ensam från kolarängen och ingen kunde snacka i tele dåra.. men äääsch. Så snabb som jag är så kubbade jag hem och ingen våldtäcks man skulle kunna hoppa ur en buske och ta tag i mig ^^

Just nu så sitter jag, så tjock som jag är, med chips och choklad med luftbubblor muummaa! Funderar på att sätta på en film fast nee.. eller jag vet inte.. Kanske blir väckt tidigt imorgon så att vi kan väcka Jossan med ett jaaaa måååå hoon leeeevaaaa! Haha och jag kommer aldrig orka gå upp så tidigt om jag lägger mig vid typ tre. Men jag vill så gärna kolla på en film.. dilemma..

Haha jag dagen innan skolavslutningen. Den kvällen med Izabelle var sååå mysig och oförglömlig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0