Here i am

Jag lever :) Har bara inte haft tid och lust att blogga. Det är väldigt mycket just nu.. Igårdagen vart jäääätte lyckad till en början. Hade så kul med alla underbara tjejer hos Vendela. Vi var 17 tjejer tror jag. Sedan så drog vi till brasan en liten stund med det var bara i en kvart om inte mindre. Resten av kvällen vill ni inte höra om. Ointressant.

Nu har jag iaf spelat match. Klev upp halv nio imorse men det var okej. Jag kom hem och la mig ganska tidigt igår. Jag har spelat två matcher den här veckan med hosta så det lär ta ett tag tills min hosta går över.. Hostar som säätan.

Haha typ den ända bilden som togt igår. Iallafall på min mobil. Sen så blev det lite videos också men de har jag inte heller på min mobil :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0