Kameran är hittad

YEEES! Kameran är hittad! :D :D :D. Idag så har dagen varit jäätte skön och chill. Jag och Sofia kom hem från Johanna vid halv tre och sen så har vi varit hemma och tagit hand om Emil. Har spelat in en video när han skrattar jääätte mycket för att han blir så kittlig. Men jag kanske lägger ut den senare, just nu är den på Sofias mobil (;

Ikväll blir det TVkväll med Hanna och Sofia. Vi ska äntligen kolla på Moulin Rouge som jag har längtat efter att se sååååå länge! Fast hehe.. vi är inte säkrta på att det är rätt skiva.. Men vi får hoppas!:)

Har bajsont i mina öron just nu för jag har inte haft örhängen på månader så jag var tvungen att pressa i örhängen oavsett smärta och blod som bara sprutade, haha.

Mitt ena öra. I andra örat så har jag bara två hål i men jag funderar på att ta ett till bredvid och en i pluppen om jag vågar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0