Livsglädje is home!

IDAG ÄR SOFIA HEMMA TRALALALLAAAAAAA!! WIHOOOO!! JAg har inte nämnt det i bloggen men en av mina bästa vänner Sofia (som ni har läst om mycket i bloggen) har kommit hem från Grekland!!! Jag har varit utan henne en hel jävla vecka. Har svårt för att förstå att jag är vid liv just nu. Måste nog bero på alla mina andra älskade och underhållande vänner. Idag så ska jag äntligen få träffa älsklingen. Jag skiter i om hon är brun som en bajskorv, jag skiter i att hon vill sova efter att ha flygit hela natten. Idag ska jag förfaaan få träffa henne! Inget sovandes för Sofia inte, vi ska ut och springa runt i solen. Träffa alla andra vänner. Kvällen mååååste bli lovely!

Bloggar mer när jag kommer hem, pappa kommer och hämtar mig om en halvtimme. Då ska jag hoppa på Soffis diiirekt! Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0