Lycklig

Godmorgon!

Idag är det sol, häärligt! & även bara en dag kvar till Juni, dvs, en dag kvar till Olivias födelsedag, sex dagar kvar till Emils dop, nio dagar kvar till Matildas födelsedag, 27 dagar kvar till min födelsedag! Just nu är jag riktigt jävla lycklig. Solen skiner, snart är det sommarlov, snart fyller jag år, snart får jag moppe, alla möbler till undervåningen är beställda.

Nu ska lyckliga jag som är kär i mitt liv just nu fixa till mitt risiga hår och sedan stoppa i mig lite frulle. Puss och kram på er! Och tack för alla gulliga kommentarer och saker ni skriver på facebook, love yaaa!

Bara för att jag är så glad just nu så bjussar jag på dessa bilder:


Jag och Mikaela i femman ♥♥♥


Kommentarer
Postat av: rozan

Haha gud så söta :)

2010-05-31 @ 10:33:53
URL: http://rozansvardag.blogg.se'

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0