Rastlös som saataan

Helt jävla slut. Idag har jag varit riktigt jävla hyperaktiv så att jag dör. Ni skulle ha sett min show för Olivia asså, aaooooschh! Vet inte vad det beror på, kanske kan det bero på allt socker jag, eller vi har fått i oss idag? tre burkar coolor var och en massa annat gott som godis osv. Jag kommer bli feeeeet. Har t.ex. käkat ben and jerrys i tisdags, onsdags, igår och sen så är det ju tisdag snart också och det vet väll ni alla vad det innebär? Haha ;)

Nu så måste jag plugga. Har knappt kunnat plugga idag. Vi har varit för rastlösa för det. Får se om jag kommer att kunna lägga mig inatt..

♥ Emelie och Olivia

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du som gillar Miley , hennes nya låt är ute :D http://www.youtube.com/watch?v=1r4SY4S9zcQ

2010-05-03 @ 10:13:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0