Svaren

Anonym:
Hur mycket kostade de att göra hål i naveln :D ?
Svar: Jag kommer faktiskt inte ihåg men jag tror att det kostade runt 400 men jag är inte säker.. :)

Anonym:
Är du tsm/på G med någon?
Är du nöjd med dig själv/utseende?
När förlorade du din kyssoskuld? xD
Vad heter din bästa vän tjej och kille? :P
Svar:  1 .Nope, varken tillsammans eller på g.
2. Nej inte särskilt nöjd, jag har ganska många komplex..
3. Puss? Dagis, annars så var det för ett år sen på ett jävla disco i Helsingborg(;
4. Hmm.. lite halvsvår fråga.. Jag har så otroligt många jävligt bra vänner som står mig nära som jag älskar, verkligen älskar, de är underbara! Men de som står mig närmast och har gjort det längst är Sofia och Olivia. Jag har ingen kill bästavän men den jag kan prata vääääldigt mycket med, den enda killen som jag kan öppna mig för är Martin.

Sara:
- vilken är din favorit blogg?
- läser du din systers blogg? :)
- vad tycker du om min blogg?
- hur gammal är du?
- vilket är ditt favorit ämne i skolan?
Svar: 1. Det är nog Kenzas blogg, underbaara kläder!
2. Nix det gör jag inte, jag vet ju allt hon gör.. Hähä :D Nejmen jag kollar väll den nångång ibland.
3. Din blogg verkar ha uppdatering och det är bra! :)
4. Jag fyller år 15 om en månad och fyra dagar och då blire moppe som gäller, wihoo!
5. Idrott.

Johanna:

Är Johanna Bogren bäst?
Svar: Med mig som undantag? HELTKLART! :D

Wilma:
1: hur länge haru bloggat?
2: favorit färg?
Svar: 1. Jag har bloggat ganska länge om man tänker efter. Jag tror att jag startade min första blogg i sjuan. Men jag har haft olika bloggar med en jävla massa pauser. Men den här bloggen har jag haft i ungefär fyra månader.
2. Rosa och lila! :D

Johanna:
Vilka 3 saker skulle du ta med dig till en öde-ö?
Vem är din absolut bästa vän?
Har du någon plan på vad du vill bli/välja för linje i gymnasiet?
Hur många har du strulat med?
Favoritaffär?
Finns det någon speciell stad du skulle vilja åka till?
Svar: 1. Ipod, mina högtalare och alla jag känner( gills det? (a) )
2. Kolla tidigare svar
3. Inte minsta lilla aning! Har inte funderat nånting på det.. :P
4. Vet ej.
5. H&M, billigaste kläderna som finns!♥♥♥♥♥♥♥♥
6. New York! :)

Soffipropp den töntige:
vem är din bästa vän ?
är du kär i någon ?
är du oskuld ?
är du nöjd med din kropp ?
Svar: 1. Kolla tidigare svar.
2. Nix ;)
3. Japp det är jag.
4. Soffiiiis det vet du själv! :@ Men till alla andra: Nej. Jag är inte särskilt nöjd med min kropp. Det gäller inte bröst osv, Utan jag har en stor pigmentfläck på magen och ett stort födelsemärke på låret (som ni såg lite inlägget innan)

Alexandra:
1.Vilken klass går i?
2.när fyller du år?
3.hur många läsare har du?
4.är du tillsammans med nån?
Svar: 1. Jag går i åttan.
2. Den 26 Juni :D
3. inte särskilt många, 60-70 unika per dag ungefär.
4. Nope, Im single and Im free! :D

Anonym:

När tog du navelpercing? :P
Svar: I slutet av sommaren förra året :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0