The last song

Nu har jag kommit hem från bion. Underbar film asså! Jag och Sofia var en timme tidiga eftersom att vi var tvugna att hämta biljetterna tidigare men vi underhöll oss och hade det skoj (: Sen så satt Steffi och Gaybloggaren Amir där också och vi verkligen hoooppaaaades på att inte hamna på samma salong för vi trodde att de skulle vara jävligt högljudda men när vi hamnade på samma så var de faktiskt inte det :)

Filmen var sjukt jävla sorglig. Tanten som satt bredvid mig (med en stols mellanrum) satt bara och kollade på mig när jag grät haha. Det var inte så att man bara fick någon tår rinnandes ner för kinden utan man verkligen grät. Tårarna sprutade, jag satt och snyfftade, andades annorlunda (nivet så man andas när men gråter;). Sen när jag skulle torka tårarna så var jag tvungen att torka mig långt upp på ärmen. Den nedre delen av ärmen var helt jävla blöt och dränkt i tårar. Försöker att beskriva hur mycket jag grät men det går inte, obeskrivligt. Det var ju dels för att jag är väldigt känslig för filmer och att det handlade om bl.a. cancer vilken har varit och är inblandad i min släkt och familj.

Nog med det sorgliga. När vi skulle hem så stötte vi på ännu två bloggare, Paow och Hugo. HUGO ÄR TYP SÖTAST I VÄRLDEN! (förutom Eric Sadee dåra). & en sen söndagskväll på bussen så var vi skit trötta att vi nästan däckade. Men nu så ska jag göra mig iordning för sängs, seeyaa! Förresnte, NI MÅSTE SE FILMEN!
Har lyssnat på låten regelbundet sen tre månader tillsammans. Underbar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0