Underbar helg!

Haallooj :D Vill bara börja inlägget med att säga att den här helgen har varit gryyyym!

Matchen gick skit bra, vi var grymma och vann över AIK med 3-0, så jäävla bra jobbat! Fast tyvärr var det en tjej i deras lag.. och då fick vi ta typ 40 minuters paus medans vi väntade på ambulansen.. :P Sen nu på kvällen så var jag på Ullvan med massa underbara människor och grillade, det var så jävla mysiiiigt! Badade också.

Haha idag så har jag typ tränat as mycket. Först spelade jag match från klockan fyra till typ halv sju, lite skumt men det var kul. Sedan så GICK jag till konsum och sen GICK till ullvan och när jag väl var där så sprang jag runt och dansade till musik. Sedan när vi badade så badade jag, simmade till andra sidan och puttade på en jävla flotte med folk på. Jag sofia och jojo puttade på flotten fram OCH tillbaka, vi är bäääst! :D

Har inga bilder nu för det var inte jag som hade kamera med mig idag.. Men de kommer nog upp på facebook snart och då lägger jag ut de! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0