Usch för dagens "kändabloggare"

Jag och Jossan kollade precis på Bella och Tyra show eller vad det nu heter då Kissie var med. Fyfaan vad jag hatar henne! Inte för hennes proviserade personlighet utan hur hon kan bete sig sådär på bloggen. Hur kan en person med så mycket makt vara så respektlös, trycka ner andra på bloggen, skriva en jävla massa onödiga saker och helt enkelt vara en så dålig förebild? Förstår inte människan att sveriges alla tonårsbrudar går efter henne? Vem tror ni alla dessa fjortistjejer som super sig fulla varje helg får det ifrån?

Om jag skulle driva en stor blogg så skulle jag behärska mig. Jag skulle visa att det är okej att vara sig själv utan en jävla massa smink och operationer, jag skulle försöka hjälpa till med att bygga på tonårsbrudars självförtroenden, försöka ändra folks beteenden till det bättre osv. Att dagens "kända bloggare" beter sig som de gör när de vet att det finns folk som går efter dem är sorgligt.

Kommentarer
Postat av: rozan

Asså fyfan..

Hon beteede sig som en jävla bitch.

Hon kan gå och dö :P

2010-05-14 @ 20:40:50
URL: http://rozansvardag.blogg.se/
Postat av: linny

JAG ÄLKSAR KISSIE, FUCK BELLA OCH TYRA ! :D <3

Skönaste bruden ever!

2010-05-15 @ 00:33:48
URL: http://linsen.devote.se
Postat av: hiss

PROVOCERANDE

2010-05-15 @ 19:39:27
Postat av: linnea

ahaha jag äälskar kissie ! hon ägde ju dom gång på gång :D jag skulle oxå vara elak och provocera om jag tjänade 70 000 i månaden :P det skulle nog alla göra ! <3

2010-05-16 @ 13:16:53
URL: http://linneawallens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0