Rix fm idag

Hallåå bloggen! :) Avslutade frågestunden för jag kommer inte hinna svara på så många imorgon tyvärr.. Idag så gick skolan bra och sedan drog jag hem för att byta kläder osv. Sen drog jag, Sofia, Matilda och Josse till rix fm och där träffade vi Katja, Vendela, Linny, Linnea och Anna och lite annat folk. Det var rätt skoj där faktiskt :D

Jag åkte hem vid halvtolv och var tvungen att sitta på min trappa och vänta på pappa som skulle komma hem efter en halvtimme för jag hade inga nycklar.. men efter tio minuter så hittade jag en extranyckel, yeeeees! haha.


Dagens plus nr1: Jag har gått runt i shorts och blus fram till klockan tolv utan att frysa, siiiiick!
Dagens plus nr2: Jag har flashat mitt födelsemärke i skolan och på stan för första gången! I skolan hade jag en klänning och i stan short. Cool jag är. Men någongång så måste jag lära mig att våga visa mitt fula och enorma födelsemärke.. (ser det lite svagt på bilden)

Kommentarer
Postat av: linnea

men emelie ! ditt födelsemärke syns inte ens! jag va med dig typ hela kvällen och jag la ALDRIG märke till det ! ingen lägger märke till det, i promise !

pusss ! ♥

2010-05-22 @ 01:25:28
URL: http://linneawallens.blogg.se/
Postat av: Sandra

Hej söta syster. Du behöver inte oroa dig över ditt födelsemärke. Det är bara du som tänker på det, jag lovar! Bra att du vågade visa det i skola! Ingen brydde sig va? ;)

Puss o kram

2010-05-22 @ 12:18:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0