Utkast: Maj 8, 2010

Godmorgon!

Jag har lite brottom för jag måste först leta efter alla mina fotbollskläder och lägga i en hög, sen städa, sen fixa mig, sedan så ska jag åka till Sickla och möta Sandra (storasyster) där och köpa en present till våran lillasyster Josefin som fyller 13 imorgon!! :D Sen när jag kommer hem blir det brottom, då ska jag klä på mig fotbollskläder och sen knalla mig ner till IP och spela match.

Eftersom att det blir lite tight så kanske jag inte hinner ta kort och lägga upp bilder på det jag har köpt.. men jag ska försöka iaf! :D

Ännu en bild från igår. Haha har aaas många men de flesta bilderna är bilder man absolut inte får lägga ut! Haha;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0