Maaassa bilder

Kom just hem och kan inte beskriva hur illa jag mår nu.. Alldeles för mycket godis jag har proppat i mig, f e t t o !

Spenderades hos hansatransa med henne, Matilda, Katja, Johanna och Sara och vi hade det sjuuuukt kul och mysigt! Början av kvällen blev lite vild.. senare så blev det tv med en jäkla massa godis. Hehe juste, vi hade knappt något att käka i början av kvällen så jag, Matilda och Johanna bestämde oss för att cykla ända ner till konsum. Det är lååångt, långt, lååååååååååååååååångt från Hanna kan jag säga! Jag var helt sluuut!

Fina, jäätta fina jag

Hansatransaaa!


Skönheten..

Hahahaha fyfaaaan vad fuuuula!

Sötnosen Matilda!

Yoeyoe, the fetto <333333

gillart

snyggaste yoeyoe

Fina underbara katja

cuutiieepiiee!

ååhh herree..

lite talang och fina, väldigt fina jag..

Matilda och Katja

Yoeyoe.

Hahah jag gillare, jag gillare!

ehmm åh



Mina fina prinsessor! :)

hur lyckas jag se sååååå cp ut på exakt varje bild?!?!?

Justeejaaa.. jag satt och höll på att fota alla mina nya kläder tills jag fick reda på att jag skulle ta en buss som skulle gå om tio minuter men de kommer förhoppningsvis upp imorgon! :)


Kommentarer
Postat av: Neha

Den vita toppen var supersöt=)

2010-05-08 @ 12:03:47
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/
Postat av: Johanna

yoeyoe och snygg i samma mening: EJ BRA! men fetto: ja da :D!! hahaha älskar diig <3

2010-05-08 @ 12:04:14
URL: http://yoeyoe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0