Asså jag kan inte beskriva känslan jag kän...

dsc00576 (MMS)

Asså jag kan inte beskriva känslan jag känner just nu och har känt hela dagen. Jag känner mig så jäkla lycklig. Jag känner mig så fri, fräsch, jag älskar den här miljön! Tjugo över sex imorse tog vi taxin till arlanda och sen gick vårat plan till köpenhamn vid nio och där mellanlandade vi och kom hit till madeira vid kvart i två och tog en taxi till hotellet. När vi landade på madeira tyckte jag att det va skit kallt fast jag hade tjocktröja och jag tyckte att det va jätte synd att det var så kallt men när vi åkte in mot vårat hotell till andra sidan av ön så blev det genast skit varmt. När man åkte genom ön så fattade man verkligen varför madeira kallas för växternas ö. Det är grönt överallt! Så jäkla fint här så det känns overkligt.. Haha :D Idag så har vi iaf badat, handlat mat för hela veckan och bara njutit av solen. Alla vi får en varsin dykning av farmor om vi vill men jag vet inte om jag vågar..ska iaf kolla på kussen när han gör det imorgon och då ska jag samla lite mod, haha :) har så jäkla mycket mer som jag vill skriva men det går så segt att skriva på mobilen.. Men jag ska försöka att ta så mycket bilder som möjligt så ska jag dela med mig av min semester när jag kommer hem. Puss på er allaaa! <3


Kommentarer
Postat av: Cajsa

hejsan sötnos! det va inte igår... allt bra?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0