Dusch nu

Tjeniis! Kom hem för en liten stund sen. Har varit hos fina Katja med mina bruds. Vi blev bjudna på god pizza och så firade vi henne för att hon fyllde år i veckan :D

Direkt efter skolan så åkte jag in till stan för att möta mamma och hade det myspys. Fick med mig en kofta och tre par leggings hem också. Visar de senare. Sen så åkte jag hem, stressade lite och sen drog jag hem till Katja. Imorgon så ska jag spela cup, vilket ska bli heelt ok. Haha nejmen vi har knappt tränat så det kommer bli så faiil.. Men hoppas på det bästa iaf :D Nu ska jag ta mig en dusch och skrubba hela kroppen och bli lite bleek.. Puuss!

Mobbade bilder på mig och mamiii. Folk säger att vi är jätte lika men enligt mig -inte lika alls!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0