Färgat

Nu har jag äntligen färgat bort mina ljusa toppar! Man har säkert inte sett eller tänkt på de så mycket på bilderna på bloggen men in real, är mina toppar jäkligt ljusa! Jag har iaf färgat det mörkare till min vanliga hårfärg ungefär (hade typ min riktiga innan också men väldigt solblekt).

Ikväll så stannar jag hemma. Ibland får jag en feeet värk i magen.. Men nu mår jag prima :D Va skitseg imorse också men inte längre. Men jag vill inte riskera att det kommer tillbaks när jag inte är hemma sen (:

Här är en ganska bra bild på hur mitt ljusa hår såg ut innan jag färgade idag.

Ungefär såhär blev resultatet. Såg jätte ljust ut med blixt men jag tog bort lite ljus på datorn så ungefär såhäär blev det iaf :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0