Godmorgon!

Usch vad lite jag har sovit inatt.. Satt framför datorn hur länge som helst fast jag bar pisstrött :P Igår på tjejmiddagen så hade jag jätte kul! :D Jag förstår inte hur alla jag umgås med kan vara så sköna. Hej magrutor efter igår säger jag bara (;

Nu håller jag på att packa upp från Madeira. JAG HATAR ATT PACKA UPP!! och sen ska jag plugga lite och sen när jag är klar med det så ska jag dra och köpta hårfärg och färga om jag hinner. Ni får ha det så bra, pööss.

Bilder från igår:

Snygga jag och Johanna!


High School Musical champange<333

Snygga Karin och Sofia

Älskade Sara som vi firade♥

Finisarna Jojo och Matilda

Jag och snygga hansatransa

Hanna och Olivia leker sexiga.. eller nått (;

Jag och Sarree

Det får räcka... :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0