Haft fullt upp

Idag så har jag haft fullt upp.. Vaknade upp i mitt rum som det itne fanns en enda fläck att kliva på eftersom att både Sofia och Jojo sov här inatt så vi trängde ihop oss i min säng och en luftmadrass. Haha jag ville väcka Sofia lite mer så jag va bara tvungen att ta ur all luft när hon låg på madrassen ^^ Tidigt klev vi iaf upp för att vi skulle göra något jäkla test med laget, det va ganska kul faktiskt. Trodde att det skulle vara någon jäkla fys men de mätte typ våra ben och kollade hur starka vi var i benen och hur bra spänts i benen vi hade o.s.v.. Efter dagen visade det sig att jag hade korta ojämna ben, bra spänts och muskler i benen och stel, riktigt jävla stel!

Efter det drog jag, Sofia och Jojo ut och sålde kakor, sen så var det dags för träning igen och då fick vi veta lagen till green hill. Vad jag kan säga om de? Tränarna är riktigt dåliga på att dela upp lagen jämt.. Men jaja (: Efter den så drog jag och Sofia ut och sålde kakor igen och sen dess har jag duschat, ätit mat, tjockat mig med te, godis och glass.

Kommentarer
Postat av: C E C I L I A - jag är mig själv, ingen annan. ♥

Sv; Hehe okej :)



Handsmycken är fina! Jag ska nog önska mig en i julklapp! :D ♥

2010-11-21 @ 21:26:33
URL: http://itsaboutck.blogg.se/
Postat av: Gorankaia

I love guest books, keep up the good work!

2011-03-22 @ 09:45:21
URL: http://gorankaia.blog24h.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0