Härlig dag!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hejhopp alla glada apelsiner och plommonskärnor! Idag är jag så glad, för det är en underbar dag helt enkelt. Jag tänkte inte berätta så mycket om min händelserika dag för er men ni överlever väl ändå? INTESANT!??!? Jo det gör ni. Det jag däremot ska gör är att skriva ett inlägg på spanska för alla er spanjorer(GRRR PÅ ER) som läser min blogg.

Hola mis amigas! Me llama Emelie Nilsson and I'm ungefär 15 anos, me gusta helado y perros very mucho!! Today I no didn't so mycket (där ljög jag hihi). Yo tengo MVG in Espanol ! MUCHO GOODO !

som ni märkte är jag på god väg att uppnå de högre målen men jag tror jag blandar språken för mycket men min lärare SEGUEI (den bästa ever) säger att det inte gör nått...

Tänkte dessutom ladda upp bilder från idag:



Ganska söt om jag får säga det själv (mitt senast inköp Ö&B)


Precis hoppat av bussen, på väg hem


Outfittten idag:
rosa(underbart) gina tricot linne
svarta leggins(HATAR DE, tänker klippa/bita/riva slnder de nu!!!!!) HM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0