Måndag morgon

Jag förstår inte varförjag vaknade innan åtta idag när jag börjar tio.. Haha (: Men jag känner mig jätte pigg ändå. Jag kommer att börja skoldagen med ett prov. Jag har inte pluggat så mycket för jag har redan klarat G-delen, dvs grunden och nu är det VG, MVG-del och nu när jag nästan (knappt) kan grunden så ska man säkert bara skriva massa egna saker. Ni som får betyd vet ju hur SO är med egna argument osv (;

Ikväll mellan allt plugg så ska jag försöka att lägga upp en bild på min klänning som jag köpte i fredags. Jag förstår inte hur jag kunde få den för 75 spänn på bikboks 75% rea. Den är så ball och speciell tycker jag ^^

Såhär på morgonkvisten så sitter jag och är avis på alla med bra röst. Jag älskar tjejer med stark röst men som också kan ta de ljusa noterna. AVIS, AVIS, AVIIIIIS. Kolla bara den här tjejen (orkar ni inte kolla på hela så spola fram till 2.10 och kolla därifrån och resten) som är fruuuuktansväärt braa!!! Funkar tyvärr inte att lägga upp videon på bloggen.. Men kolla också den här tjejen nedan. Hon har också jävligt stark och bra röst. Somebody to love är min favorit med henne, Lindsey Lee ;)


Hon har inte bara rösten, fyfan vilket utseende hon haar!

Kommentarer
Postat av: C E C I L I A ♥

Sv; Jo, men man är ju lite otålig ;)



Haha vi publicerade typ våra inlägg samtidigt xD jag vaknade också 8 och börjar 10.. :p ♥

2010-11-15 @ 08:44:06
URL: http://itsaboutck.blogg.se/
Postat av: C E C I L I A ♥

Haha det blev något fel på mitt inlägg xD det stod att det publicerades 00:35 igår? :O men fick skriva om nu! ♥

2010-11-15 @ 08:47:48
URL: http://itsaboutck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0