Nyklippt

Jag har klippt mig och är sviiiinnöjd! Jag känner mig redan mycket fräschare, det förtjänar jag efter den här jävligt jobbiga veckan. Jag klippte av kanske 1dm, klippte ganska mycket uppklippt. Jag äääälskar långt hår men kort hår är sååå mycket skönare, jag trivs mer med det. Det är liksom inte lika mycket att ta hand om ;)

Jag blev klippt av en jäätteee duktig tjej i Hammarby sjöstad. För det första så var hon jätte bra på att klippa och sen så gav hon massa råd, vad hon tyckte att jag passade i, peppade mig (tillsammans med Sandra) till att klippa mer vågat o.s.v. Där ska jag klippa mig nu framöver och även göra min balfrisyr ;)

Nu saknas det bara att göra något åt mina torra läppar, smörja in min hud eftersom att jag fjällar som en jäkla firre och sen är jag på topp igen! :D Har inte hinnit ta hand om mig alls men nu i helgen ska det bli av. Ska sätta igång med träningen också.



Håret blir jätte fult i kameran.. Men ni får se flera bilder sen :D

Kommentarer
Postat av: Sandra

... men det är ju inte så att det är kort nu direkt... :P

2010-11-21 @ 16:21:58
URL: http://sandrupp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0