Nytt



Jag äääääääälskar det här halsbandet, det är så jaag. Haha :D Den finns på bijou brigitte för 99kr (tog det sista i forum)
Ett jätte snyggt handsmycke. Ser inte alls ut som på bilden för jag orkade inte sätta på mig det, la bara på den (a) Och så ser färgerna konstiga ut av blixten. Finns på glitter för 169kr (tog det sista i forum).


Köpte den här jäättee balla SVARTA klänningen förra eller förförra veckan på bikboks rea. Vill så gärna visa hur den ser ut på men det kommer aldrig att bli av.. Men ni får se den på när jag inviger den ;)

Kommentarer
Postat av: C E C I L I A - jag är mig själv, ingen annan. ♥

Åh vad fina grejor du köpte! :D



Jag älskar armbandet, vad är det för butik igentligen? :) ♥

2010-11-21 @ 15:29:30
URL: http://itsaboutck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0