Skulle publicerats imorse

Skulle publicerats imorse men internet slutade funka preciiis:

Asså kläder som man behöver dra upp en jäkla dragkedja på ryggen efter att man har satt på sig den.. Vad är grejen med det..? Hahah hade tänkt att inviga min nya klänning och ha som tröja idag men ingen var hemma och kunde hjälpa mig så hela morgonenen så  har jag behövt kämpa med det. Haha men jag klarade det aldrig så jag fick byta om.

Nu har jag jäkligt brottom för Sofias pappa ska skjutsa oss snart. pöööss!

Fin pussbild och mogolidbild. trött cheeyy..

Kommentarer
Postat av: MR M.

hej min vän. här är din nya stalker.. eftersom jag stalkat både dig och din blogg så anser jag att du måste skriva minst två inlägg per dag för att det ska bli en bra dag. jag vet i för sig vad du gör på dagarna men de är ju bilderna som är roliga. puss

2010-11-22 @ 23:18:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0