Sliten brud

Jag känner mig så sjuuuukt jäklaa sliten! Hela den här veckan så har jag bara pluggat men ändå inte pluggat tillräckligt och knappt sovit. Jag har lagt mig jätte sent varje dag, försovit mig varje dag förutom en, vaknat när min första lektion redan är slut, inte hunnit ta hand om mig själv och ingenting. Jag har gått runt i skolan som en ful, sliten, smaklös brud som har gått med olika fula tjocktröjor, jeans och en ful frisyr. Jag brukar aldrig bry mig men nu känner jag mig så sliten..

Idag så hade vi novellprov och det gick helt okej. Kan inte svara på hur det gick fören jag får resultatet och det lär dröja ett tag. Flera lärare ska välja och betygsätta och välja ut några vinnare tillsammans. Jag räknar inte med att komma på topptio listan iaf ;)

Nu ska jag plugga lite, ta mig en första varm dusch på länge och sen dricka lite te.
Börjar få  lite ont i halsen.. :/


Kommentarer
Postat av: Elisabeth Arana

Hola emelie! Me gusta mucho tu blog! Lo único negativo es que no son tan activos .. lo siento, creo. Estoy escribiendo esto porque me encanta tu blog y te admiro. un beso para ti!

2010-11-18 @ 18:19:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0