Tjejmiddag ikväll

Jag orkade inte lägga till småsaker på arbetet, jag orkade inte göra klart det men nu har jag skickat in det. ÄNTLIGEEEEN! :D Skönt att ha det över..

Angående min uppdatering. Nu i veckan så har jag haft fullt upp med det här arbetet och såhär ser nästa vecka ut: måndag-prov tisdag-skulle haft prov men vi flyttade det en vecka onsdag-novelltävling(betygsgrundande) torsdag torsdag-redovisning fredag-prov. Än så länge så har jag inte pluggat på något av de så jag kommer att behöva plugga väldigt mycket i veckan. Alltså kommer det inte vara bra uppdatering då heller.. :P

Men iaf. Snart så ska jag dra till Sara på tjejmiddag för hon fyllde år på lovet. Kunde inte gratta henne eftersom att jag var bortrest :( Idag så var jag i forum med mina bruds och köpte presenter till henne. Köpte även en jätte ball klänning till mig på rean och en bh. Visar er någon annan dag.


Två fula bilder från Madeira. Har typ inte laddat upp några bilder på datorn för kameran dog under uppladdningen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0