Ångeeest

Idag är det söndag. Det var idag jag skulle plugga, få jätte mycket gjort, inte låta klockan ticka utan att göra någon nytta. Jag har suttit framför datorn hela dagen sen jag kom hem från Katja och nu har jag en fet jävla ångest och måste verkligen plugga! Hörs senare ikväll eller imorgon bitti.

Och en sak till. Jag har fixat lite småsaker i designen, ni får gärna säga vad ni tycker, fint/fult? Spelar ingen roll vad ni svarar eftersom att alla tycker olika och era åsikter är faktiskt också viktiga för mig (:

PEACE


Kommentarer
Postat av: Anonym

vart har du köpt din halsduk ifrån?

hur mcyket kostade den :D



skulle bli Jätteglad om du skrev vart du köpte de och priset!

du har så dina kläder :D

2010-10-26 @ 21:27:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0