Bjuder

Äntligen så funkade det att ladda ner. Men först måste jag bara säga att anledningen till att jag använder videofy (tänkte om ni tycker att det är jobbigt med reklam) är för att jag helst inte vill ha mina videoklipp ute på youtube och så kan man ladda över fler olika typer av klipp på videofy (: Alltså är det inte för att tjäna pengar på det för det gör jag inte.

Haha videinläggen är inte seriösa någonstans. Men somsagt, ni får ett seriösare inlägg någon annan gång men vi börjar såhär. Det va egentligen inte menat att lägga ut på bloggen men nu blir det så eftersom att jag ändå har lovat. Vi spelade även in massa videos när vi var ännu oseriösare och dansade och såg ut så som på senaste bilden jag la ut men de får ni tyvärr inte se. Haha.. :D

Fulare, töntigare och omognare får man verkligen leta efter:



Den här videon gjorde vi då vi insåg hur fula vi såg ut på alla videos vi hade gjort.. Sången vet jag inte var den kom ifrån, vi bara improviserade lite under inspelningen..:


Som sagt, OSERIÖSA!

Kommentarer
Postat av: Sötaste olillibolli!!!!!!!!!!!!!!!!!

JÄVLA RETARDERRRRR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D

2010-10-27 @ 11:58:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0