Blä på rubriker

Sandra och Emil drog precis hem så nu är jag ledig och kan blogga hihi :) Efter skolan var jag med Sofia och Johanna och pluggade lite, busade för det mesta. Jag åkte hem nånongång efter sex tror jag för att gå hem och äta och leka med Emil. HAN ÄR SÅ GULLIIIIIIIIG! Och stor har han blivit också! Det bästa med att ha en liten bebis i familjen förutom att leka och gulla är att se hur barnen utvecklas. Det går så fort så om jag inte har träffat Emil på två veckor så har han redan lärt sig en jäkla massa saker.

Sen så har jag kollat på era kommentarer. Var inte fler som kommenterade idag så jag godkände de. Det blev precis 15 kommentarer och nu tvingas jag göra en videoblogg tyvärr. Men det tar jag tag i i helgen. De flesta tyckte att jag skulle göra fler outfits och lite mer mode så därför tänkte jag lägga ut dagens outfit.

kameran ger ingen rättvisa! kameran ger ingen rättvisa! kameran ger ingen rättvisa! kameran ger ingen rättvisa!
Shorta HM och byxor Gina.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0