FRIDAAAAY!

Äntligen är det fredag, älskade fredag, älskade helg! Idag efter skolan åker jag till Forum och shoppar upp mina 500 jag fick av min kära farfar igår och mitt barnbidrag. Sen så åker jag hem, fixar lite och sedan drar jag hem till Alexandra på tjejmiddag, hur mysigt?! ;)

Juste. Igår fick vi alla reda på att Sandra ska flytta till Hammarby sjöstad den 1 November! Så jäääkla bra att hon fick den lägenheten! Det är hur fint som helst där och så är det lite lättare för oss att ta oss dit :D Å jag blev så glad när jag fick reda på det. GRATTIS SANDRA OCH PETEEEEER!!!





Kommentarer
Postat av: Kimiees-Här kan du läsa om mitt skitroliga liv som tonåring i Eskilstuna.

söta bilder haha :D

2010-10-01 @ 08:01:13
URL: http://kimiees.blogg.se/
Postat av: Sandra

TACK!!!! Jag är så jäkla glad. Men vet du. I natt drömde jag att vi inte fick den. Igen. Knas! På måndag ska vi beställa ny soffa till den nya lägenheten ;)

2010-10-01 @ 10:45:44
URL: http://sandrupp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0