Godmorgon!

Jävlar vad mörkt det är ute, kolsvart typ :O Just nu är jag en aaaaaaning glad för att jag får lov efter dagen idag. Yaaaaaaaaaay! Men fast det är lov så kommer man typ ändå behöva plugga. Jag förstår inte hur våra lärare lägger upp våra läxor. Direkt efter lovet ska vi liksom vara klara med ett jätte stort hemkunskapsarbete :P Men jag ska försöka bli klar innan jag åker till Madeira för jag kommer inte att kunna plugga där.

Efter skolan så ska jag hem en snabbis och sen drar jag, mamma, Jossan och sen vet jag inte om Sandra ska med på restaurang. Ska bli jätte mysigt :D

Snart ligger såhär jag i havet igen, dock med cirka 5grader kallare. VILL BORT FRÅN KYLAN!


Kommentarer
Postat av: Kimiees-Här kan du läsa om mitt skitroliga liv som tonåring i Eskilstuna.

hej sötnos! :D nu har jag varit borta grymt länge och ber om ursäkt för att jag inte har svarat på din kommentar.. men nu är jag som sagt tillbaka! :D puss

2010-10-28 @ 18:35:57
URL: http://kimiees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0