Hemmaa

Nu är jag hemma från skolan och har lite brottom med att göra klart ett engelskahäfte som ska vara inlämnat imorgon och jag måste göra klart det innan träningen.. :P

Skolan idag flöt på bra men jag gjorde det pinsammaste jag någonsin har gjort. På musiken så håller vi på att göra egna låtar och då har våran musiklärare sagt vad var och en ska göra typ och då valde han att jag skulle sjunga i min grupp av någon konstig anledning. Eftersom att det inte gick så bra för oss på lektionen och vi inte kom någon vart så bad jag om hjälp av våran musiklärare på min profil och för att han skulle hjälpa mig så tvingade han mig sjunga i musiksalen bland lite folk utan musik. HERREGUUUD VAD PINSAMT DET VA! dooog typ :P

Nu måste jag plugga men jag bloggar mer ikväll, puusshej!


Kommentarer
Postat av: NATALIE

ditt hår är så fint! :)

2010-10-13 @ 21:13:48
URL: http://naataali.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0