Hos mammsen

Here I am! Ligger i mammas soffa i Södertälje och kollar på idol. Är proppmätt också! Idag har jag haft fullt upp och har därför inte hunnit blogga. Direkt efter åkte jag till Gröndal för att möta upp pappa där och hämta moppen :D Sen körde jag hem ända från Gröndal till Älta på moppen vilket var jävligt kallt.. :P

När jag kom hem så fick jag jätte brottom till Sandra och när jag och Jossan var där så åkte jag, Jossan, Peter, Sandra och Emil till mamma. Vi käkade pizza, chips, massa godis och nu har jag massa glass i kylen som väntar men jag vet inte om jag pallar det asså.

Imorgon så blir det också lite halvstressig men varför kan jag inte säga än.. Haha :D Och sen ska jag självklart lägga ut en bild på min moppe!



Har tyvärr ingen webbkamera här men här är bilder från i somras som jag hittade på mammas dator,

Kommentarer
Postat av: ROYA

muy bien, gracias :)

2010-10-08 @ 22:30:38
URL: http://rroyas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0