Imorgon får jag lov!

Godmorgon! Idag så har jag haft och har all tid i världen på mig. Fast jag vet att jag kommer få skit stressigt sen så jag ska inte sitta och dega framför datorn för mycket nu. Måste sätta på mig byxor och packa väskan ^^

Imorgon är det sista skoldagen till lov och jag är så jääääkla glad för det! Och nu är det inte alls långt kvar tills jag åker till Madeira. Kommer att bli skiiiit skönt att lämna Sverige,ååå!



Idag har jag på mig hårband vilket jag aldrig brukar ha om jag inte tränar.. (:

Kommentarer
Postat av: Anonym

du borde locka ditt hår :)

2010-10-27 @ 15:25:41
Postat av: sara :)

den blusen är skitsnygg! :D

2010-10-27 @ 21:14:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0