Kommit hem från forum

Såg att man kunde göra tidinställda inlägg. Fyfaan vad bra! Då kan alla sjuklingar bli uppdaterade fast jag är i skolan.

Jag kom hem från forum för en liten stund sen. Köpte inte så jätte mycket men lite i alla fall. Jag hade ett köpstopp den här månaden men det klarade ja inte. Klarade inte heller att lägga undan 300kr i månaden för de har jag shoppat upp nu efter två månaders sparande. Haha :) Hade tänkt att klippa mig i helgen också men nu har jag inte råd så det bli väll efter Madeira då jag ska passa på att färga håret också :D

Ikväll så blir det mysig hemmakväll tillsammans med pappsen och Jossan vilket kommer att bli jätte mysigt. Hoppas ni också får en jätte mysig kväll♥

Hade kameran med mig idag men det blev bara två bilder:

Vendela, Emely och Mickaela.

Johanna sötiiiiis!


Kommentarer
Postat av: C E C I L I A ♥

Hur gör du tidsinställda inlägg då? :D ♥

2010-10-23 @ 00:33:25
URL: http://itsaboutck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0