Kort om dagen

Förlåt, förlåt, förtlåt! Direkt efter skolan så åkte jag in till Kista tillsammans med Vendela, Matilda, Johanna och Linnea och direkt efter så fick jag och Matilda jäkligt brottom att hinna till tjejmiddagen så det ända jag hann göra var att byta byxor.. Haha resten gjorde jag påvägen hem B)

Skolan gick i alla fall bra och sen så åkte vi till Kista, långt åt helvete är det.. Haha nejmen det tar ungefär en timme att åka dit härifrån Älta. Visste ni att jag bodde i kista från när jag föddes och flyttade därifrån när jag gick i fyran? När vi var där så hittade jag lite saker iallafall sen blev det väldigt brottom hem. Jag åkte och shoppade för att leta efter ett par skor, kofta, leggings och kalender men jag kom bara hem med en kofta och smycken. Hehe. När jag hade kommit hem och bytit om en snabbis så drog jag, Sofia och Matilda till Alexandra. Där hade vi det jätte kul tillsammans med en massa tjejer och käkade tacos men lite senare kom det ett par andra. Vi hade det skoj och mysigt. Vi lyssnade på musik, dansade och för min del.. åt för det mesta. Jag, Matilda och Sofia bestämde oss för att dra lite innan elva för vi var så trötta. Nu ska jag ta igen lite bloggning för er kvälls/natt människor!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0