Längesen jag körde en hiss och diss..

Usch vad min blogg är tråkig, så enformig. Men jag har knappt tid med annat än att klicka en snabb bild på mig och skriva lite kort om vad jag gör/ska göra.. Men innan jag pluggar så tänkte jag ta mig lite tid och göra en hiss och diss!



-Höstkläder! Vinterkläder för min del är för det mesta tjocktröja och mjukisar typ för det är både varmt och inte jobbigt om man blir blöt. Sommarkläder är också riktigt snyggt men det är oftast shorts med någon fin topp. Men hösten. På hösten kan man variera så mycket. Koftor, kavajer, olika sorters toppar, jeans, leggings, snygga stövlar o.s.v.

-Julkänsla. Har inte hunnit få så mycket julkänsla än men igår när jag var hos Sandra så fick jag lite julkänsla. När vi fikade med chai och äppelpaj, uuuundeeerbaaar känsla! Längtar lite tills snön faller ner och all julpynt sätts upp.

-"Ana Gina". Jag älskar hennes blogg. Hennes blogg är så oprovocerande och hon har verkligen fötterna på jorden, hon är så unik jämfört med de flesta bloggare. Dessutom så älskar jag hennes videos då de innehåller en jääkla massa humor och ibland sång.




- Allt plugg. Orkar inte med alla prov och läxor. Känner inte riktigt att jag hinner med och så känns det som att jag inte kommer hinna höja mig innan jullovet då betygen skickas in till gymnasiet man vill gå på.. :(

- Min tomma plånbok. Okej helt tom är den inte men det är så mycket jag behöver just nu så jag har knappt råd med att köpa andra saker som jag vill ha men inte är nödvändiga. Alla snygga höstkläder t.ex.

-Min design! Usch och blä på min fula design. Spyr på den. Hahah jag har tröttnat så mycket.. Men ska se till att fixa en ny design såfort jag har tid (;


Kommentarer
Postat av: Lena

Du Emelie, de betygen du får till jul är de du ansöker med för att se om du har en chans att komma in på den skola du vill gå på. Den riktiga ansökningen görs inte förens någon gång i april eller maj och då väntar skolorna ändå på slutbetygen från 9:an ;)

2010-10-17 @ 18:01:24
Postat av: ceeline@

Vad vill du gå på för gymnasium? :)

2010-10-17 @ 19:11:12
URL: http://celinegustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0