Like an angel

Hela dagen sen jag kom hem har gått ut på att dega framför datorn. Här sitter jag, sen jag kom hem från shoppingen, med chipsskålen framför mig och inge facebook. Det har inte funkat för mig på hela kvällen. Det är sjuuuukt irriterande!

Jag vill gå och lägga mig men jag kan inte resa mitt arsle från stolen. Är för trött för att gå till sängen och lägga mig, haha kan man ha ett värre problem? (: Imorgon så ska jag bara ligga hemma och dega hela dagen men på kvällen drar jag uuut. Inte ut, ut men aa ni fattar nog :D


Det måste vara änglar som skapade dessa fina, luftiga, milda, vita, spetsiga, transparenta och vackra plaggen. Man ser så fri ut i dessa plagg, så fredlig, som en liten ängel.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0