Linda varg, Goo Goo Dolls

Alla som är med på Idol i år är så sjuukt duktiga! Kan inte bestämma mig för vem jag hejar på (förutom Andreas för honom är jag staaarkt emot! han är jätte duktig men hans attityd, BLÄ!) men Linda Varg är en av de jag gillar något extra och har gjort sen starten. Jag tycker att hon är sjukt duktig och igår när hon sjöng Goo Goo Dolls, känslan går itne att beskrivas. Låten är så underbar, får alltid rysningar när jag lyssnar på den, tänker alltid tillbaks. Och när Linda Varg sjöng den så rös jag också till och fick samma känsla, hon är så duktig! Älskar folk som sjunger låtar och gör de ungefär lika bra som originalet eller bättre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0