Love the top!

Tvekade på den här tröjan först men nu är jag skit glad över att jag köpte den. Förstår inte äns varför jag tvekade, den är skit snygg jö :O haha :D Funkar perfa till båda festligare och vardagliga tilfällen.





Haha oj värste påsen under ena ögat (a)
Tröjan kommer från HM för 249kr och sololjan kommer från bl.a. KICKS och kostar runt 90kr. Har hört att den ska vara riktigt bra. Toppen är dock väldigt genomskinlig så jag vet inte om jag ska ha en tubtop under men det tror jag kan förstöra. Det är rätt snyggt med transparent tycker jag (:


Kommentarer
Postat av: Johanna

älskareeeen :D!!!

2010-10-22 @ 20:58:36
Postat av: Elin

Fett fin tröja emelie! :D <33

2010-10-23 @ 00:16:33
URL: http://elinkronosjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0