Lovely helg

Fick skit brottom igår kväll så jag hann tyvärr inte blogga innan jag stack. Orkar inte skriva så mycket om gårkvällen men det var en av mina roligaste kvällar någonsin! Sen så sov jag, Hanna och Sofia hos Johanna (: Imorse så vaknade i alla fall jag och Hanna runt nio ungefär och var skittrötta.. Men strax innan tio var det dags att byta om till match.

Nu sitter jag här hemma och typ gråter. Haha nejmen jag stukade fingret på matchen idag och det typ krampar hela tiden. Därför har jag lite problem med att skriva just nu. Duscha måste jag också vänta med tills det inte gör lika ont längre. Men en liten stukning vare värt att betala efter den här helgen.. (;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0